Trecerea frontierei: între natură și tehnologie!

Grădinița Equilibrum - Programează chiar acum o vizită! Te așteaptă un model inovativ de educație preșcolară !

Anunț înscriere creșă și grădiniță!
În anul școlar 2024-2025, creșa și grădinița Equilibrum își propun să formeze următoarele formațiuni de studiu:

Nivel antepreșcolar:
 2 grupe mari de creșă (2-3 ani): 18 locuri disponibile
 2 grupe mijlocii de cresă (1-2 ani) 18 locuri disponibile

Nivel preșcolar:
 2 grupe mici (3-4 ani): 18 locuri disponibile
 2 grupe mijlocii: 10 locuri disponibile
 2 grupe mari: 8 locuri disponibile

After-school
2 grupe de clasă pregătitoare ( 16 copii/grupă)

Fa o programare!

Lasa-ne datele tale si
te vom contacta noi

    Despre noi

    Cine suntem și ce oferim?

    - În perioada 7 iunie-19 august, școlarizăm un număr limitat de copii/grupe (alții decât copiii care frecventează creșa și grădinița pe tot parcursul anului) de vârstă și finalizăm creșa și grădinița de vară cu o evaluare pe domenii de dezvoltare și o caracterizare psiho-emoțională și socială a copiilor;
    - O echipă de practicieni cu experiență în pedagogie și management educațional;
    - Curriculum românesc, adaptat principiilor abordării educaționale Reggio Emilia;

    – Cadre didactice și personal nedidactic calificate;
    – Program scurt: 8.00-13.00, program intermediar 8.00-16.30, program lung: 8.00-18.30;
    – Educație STEAM, interdiscipinară;
    (Vacanța de vară a anului școlar 2023-2024 este programată în perioada: 19 August – 2 Septembrie)
    – În perioada 7 iunie-19 august, școlarizăm un număr limitat de copii/grupe (alții decât copiii care frecventează creșa și grădinița pe tot parcursul anului) de vârstă și finalizăm creșa și grădinița de vară cu o evaluare pe domenii de dezvoltare și o caracterizare psiho-emoțională și socială a copiilor;
    – O echipă de practicieni cu experiență în pedagogie și management educațional;
    – Curriculum românesc, adaptat principiilor abordării educaționale Reggio Emilia;
    – Cadre didactice și personal nedidactic calificate;
    – Program scurt: 8.00-13.00, program intermediar 8.00-16.30, program lung: 8.00-18.30;
    – Educație STEAM, interdiscipinară;
    – Studiul intensiv al limbii engleze/zilnic (20 minute grupele de creșă – 40 de minute grupa mare grădiniță/ certificare Cambridge) și activitatea extracurriculară de studiu, la alegere, de două ori pe săptămână, a limbii a II-a: japoneză, italiană, spaniolă, germană;
    – Activitatea educațională desfășurată 60% indoor și 40% outdoor ( copiii participă zilnic la activități de joc liber în curtea grădiniței iar vinerea este ziua activităților în aer liber, respectiv în parcul din apropierea grădiniței sau ziua vizitelor în instituțiile de cultură/centre de agrement etc);
    – Bucătărie proprie, mini sală de sport interioară, cameră senzorială, centru de documentare si informare;
    – Centru de reciclare creativă și ateliere tematice familiale;
    – Activitate didactică organizată zilnic pe centre de interes rotative/echipe mici de copii;
    – Activitate zilnică de creativitate și de îndemânare, realizată de atelieristul grădiniței;
    – Activități extracurriculare proiectate în intervalul 16.30-17.30, gândite și selectate pe niveluri de vârstă, pentru a implica toți antepreșcolarii și preșcolarii grădiniței, care sunt înscriși la programul lung: logopedie și dezvoltare socio-emoțională, a doua limbă străină la alegere, robotică, aritmetică mentală, inițiere în studiul pianului, matematică distractivă, canto, dans modern, istoria si geografia pentru copii. Activitățile extracurriculare sunt incluse în taxa de școlarizare aferentă programului lung;
    – Activități optionale contra-cost: înot de grup, tenis de câmp, public speaking, studiu individual al pianului, sedințe individuale de logopedie, chitară, teatru, teatru de păpuși;
    – Program after-school pentru două grupe pregătitoare (12.00- 18.30). Fiecare grupă este constituită din 16 copii (efectuarea temelor și celelalte activități de învățare sunt gândite colaborativ, pe echipe mici, de 2 elevi și similare din perspectiva nivelului dezvoltării cognitive, a deprinderilor, abilităților etc. Efectuarea temelor se realizează cu ALT ÎNVĂȚAȚOR decât cel de la clasele copiilor, pentru a respecta integritatea profesională și morală a cadrelor didactice și a oferi copiilor posibilitatea de a interacționa și cu alte stiluri de predare, de a se adapta interacțiunii cu adulți diferiți, cu autoritate și responsabilitate diferite în viețile lor
    Taxe anul școlar 2024-2025:
    Creșă și grădiniță:
    – Program scurt-2700 lei;
    – Program intermediar-3000 lei;
    – Program lung-3300 lei;
    After-school: 
    – After-school – 3300 lei + transport la cerere
    Creșa, grădinița și programul de after-school vor fi organizate în anul școlar 2024-2025, pe următoarele tipuri de formațiuni studiu:
    – 2 grupe mijlocie de creșă ( 1-2 ani) ;
    – 2 grupe mari de creșă (2-3 ani);
    – 1 grupă mică de grădiniță (3-4 ani) ;
    – 2 grupe mijlocii de grădiniță (4-5 ani) ;
    – 2 grupe mari de grădiniță (5-6 ani) ;
    – 2 grupe after-school de clasă pregătitoare;

    Gradinița este organizată pe 4 grupe, astfel:

    RAZE

    1-2 Ani

    SEMINTE

    2-3 Ani

    LĂSTARI

    3-4 Ani

    MUGURI

    4-5 Ani

    FLORI

    5-6 Ani

    Serviciile Noastre

    Program scurt 8.00-13.00

    Acest tip de program include următoarele servicii: mic dejun, snack fructe/legume crude, activități de învățare, limba engleză integrată zilnic în activitățile de învățare/certificare Cambridge, prânz, produse de igienă zilnică pentru copii;

    Program intermediar 8.00- 16.30

    Acest tip de program include următoarele servicii: mic dejun, snack fructe/legume crude, activități de învățare, limba engleză integrată zilnic în activitățile de învățare/certificare Cambridge, prânz, rutina de somn, gustare II, activități de artă teatrală (poezii, cântece, repetiții serbări, exerciții de euritmie etc), produse de igienă zilnică pentru copii;

    Program lung 8.00- 18.30

    Acest tip de program include următoarele servicii: mic dejun, snack fructe/legume crude, activități de învățare, limba engleză integrată zilnic în activitățile de învățare/certificare Cambridge, prânz, rutina de somn, gustare II, activități de artă teatrală (poezii, cântece, repetiții serbări, exerciții de euritmie etc), activități extracurriculare stabilite anual de grădiniță, produse de igienă zilnică pentru copii;

    Alte tipuri de servicii:

    De ce Gradinita Echilibrum?

    Libertate de explorare
    Învățare interdisciplinară, integrată
    Animale de companie crescute și îngrijite în grădiniță
    Integrarea mijloacelor tehnologice în procesul de învățare
    Mini ateliere de artă în fiecare sală de activități

    Cum mă pot înscrie?

    5 Pași simpli:

    Stabilirea unei intalniri

    Clarificarea tuturor neclarităților

    Crearea unui plan educațional

    Identificarea nevoilor copilului

    Finalizarea înscrierii

    Fă o vizită virtuală în grădinița Equilibrum

    [foobar]

    Tur Virtual realizat cu ajutorul UniVRse

    Nu știi cum să începi?

    Obține o soluție completă

    Locația Noastră

    Telefon

    +40 724 064 503 +40 724 862 068

    Email

    gradinitaequilibrum@gmail.com

    Adresă

    Bulevardul Expoziției, Nr. 2, Sector 1, București
    [foobar2]

    Ai nelămuriri?

    Intreabă-ne aici

      Gradinita Nordului | Gradinita Specializata Pentru Structura STEAM

        Gradinite Nordului sunt astăzi o prezență firească în peisajul Bucureștean, cu o ofertă variată. La fel ca și competitorii săi, GradinitaEquilibrum.ro încearcă să atragă atenția printr-o ofertă educațională și prin integrarea unor programe dezvoltate în vestul Europei. Iar raportarea către vest se face dint-un motiv elementar: acolo a început această formă de educație. Astfel, în timpul revoluției din 1848, în Germania s-a născut un curent reformator ce s-a concentrat și pe educație.
        Friedrich Froebel, fiul unui pastor, a urmat Universitatea din Jena și a studiat sub pedagogul elvețian Johann Heinrich Pestalozzi. După terminarea studiilor, Froebel formulează conceptul ce a stat în spatele înființării grădinițelor. Froebel evidenția în lucrările sale că mamele ar trebui să joace un rol principal în educația copiilor lor. Probabil că cea mai importantă deosebire față de sistemul educațional de astăzi este cea legată de sistemul educațional puse în practică la gradinite Nordului.

        Activitățile academice erau inexistente, accentul punându-se doar pe dobândirea normelor sociale de educație. Astfel, prioritare erau hrănirea și îmbrăcarea copiilor iar cele mai complexe informații ce atingeau curiozitatea copiilor erau furnizate de studiul naturii. Un pic cam departe de conceptele îmbrățișate astăzi de oferta educațională oferită astăzi de gradinite Nordului. Rolul statului era atunci inexistent, și așa a rămas până după cel de-al doilea război mondial.
        Începând cu anii 60 ai secolului trecut rolul grădinițelor în societate a căpătat mai multă valoare, fiind elaborate noi programe educaționale ce se adresau acum unei educații de masă, unde erau incluși și copii proveniți din clasa muncitoare. În țările nordice, ca Suedia și Danemarca, ideea a început într-o mișcare care punea accent pe jocul condus de copii, cu adulții servind ca facilitatori. Astăzi, grădinițele europene variază în multe feluri, de la numărul de copii din fiecare sală de clasă până la diversitatea personalului.

      De ce alegi din oferta gradinite Nordului o gradinita Sector 1?

        Gradinite Nordului scoate în evidență Gradinita Sector 1 nu este un garant al succesului educațional al copilului dumneavoastră, avem însă o sumă de premize care cu greu se întâlnesc în alte zone din București. Astfel, în sectorul 1 și cu precădere în partea de nord a acestuia întâlnim cartiere exclusiviste unde un procent semnificativ de oameni au disponibilitatea morală și financiară de a investii în educația copilului. În mod natural, existența acestei disponibilități atrage și dezvoltarea ofertei educaționale.
        Nordul capitalei este deasemenea cunoscut ca fiind populat cu numeroase clădiri de birouri unde companiile multi-naționale își au sediul. Și pare o idee bună să aveți grădinița copilului în vecinătatea locului de muncă. Astfel, dimineața puteți face o escală înainte de începerea activității de birou și să vă lăsați copilul la grădiniță. Iar la sfârșitul zilei puteți pleca împreuna spre casă, povestind liniștit în mașină ce a făcut fiecare la „serviciul” său!

        Un alt criteriu deosebit de important este dat se securitate. Bucureștiul este un oraș, din fericire, lipsit de incidente majore ce atentează la siguranța locuitorilor săi. Dar trebuie subliniat faptul că în sectorul 1 au fost raportate cele mai puține incidente de perturbare a liniștii publice. Din acest motiv, multă lume caută o gradinita Sector 1, conștienți fiind de faptul că o educație sănătoasă se poate face în primul rând într-un mediu sănătos.
        Bineînțeles că preferințele și nevoile copiilor trebuie luate în considerare atunci când alegeți o grădiniță. Este important să știți cum este școala și ce fel de mediu oferă. Și părinții ar trebui să întrebe despre reputația personalului școlii, a cărui experiență a fost pozitivă sau negativă. Mediul grădiniței are un impact mare asupra dezvoltării copilului. Părinții își doresc copilul să se simtă apreciat, iubit și cunoscut. Mediul grădiniței are un impact semnificativ asupra dezvoltării ulterioare a copilului.

      Avantajele nebănuite ale unei gradinita soseaua Nordului

        Gradinita soseaua Nordului oferă un avantaj competitiv greu de egalat: acestea sunt foarte potrivite pentru cei ce locuiesc în afara orașului dar doresc ca educația copilului să se desăvârșească în capitală. În acest fel, copii pot beneficia atât de atmosfera urbană de la grădiniță cât și de cea extra-urbană, unde se bucură de confortul și spațiul oferit de o locuință în afara orașului.
        În zilele noastre a devenit un fapt comun ca întreaga familie să plece împreună dimineața spre oraș și să se reunească din nou la sfârșitul zilei, după ce fiecare și-a bifat obligațiile cotidiene. Iar amplasarea în imediata vecinătate a intrării în oraș facilitează acest nou tip de viață, oferind călătoriilor zilnice predictibilitate. Cu toate acestea călătoria spre casă poate fi uneori un coșmar. Așadar, cum poți face naveta cu un copil obosit, plictisit sau suprastimulat și să supraviețuiești pentru a o lua de la capăt mâine?

        Astfel, la plecarea de la gradinita soseaua Nordului asigurați-vă că aveți la îndemână un snack, nimeni nu se poate înțelege cu un copil flămând. Apoi, pe toată durata călătoriei faceți conversație cu cel mic. Dar cum știm că mulți copii preferă răspunsuri monosilabice la întrebările adulților, avem o opțiune mai distractivă: apelați la jocuri! „Spion cu ochiul meu” stimulează atenția la detalii și ajută, de asemenea, dezvoltarea capacităților de exprimare și a atenției.
        Jocul plăcuțelor de înmatriculare implică nominalizarea unei litere, apoi găsirea unei plăcuțe de înmatriculare care include acel personaj. Povestirea în colaborare este o modalitate creativă prin care întreaga mașină poate contribui și construi pe baza unei povești. Ați putea începe cu o idee de unde povestea începe, urmând ca fiecare să adauge pe rând noi și noi capitole. O astfel de poveste poate acoperii mai multe zile, având desfășurări diferite funcție de starea de spirit a familiei.